fredag 22 januari 2010

Men, Näje!

"Anonym" sa att jag har valt att visa reklam i min blogg, så företag väljer ut ord som länkar till deras sida.
MEN!
Reklamen jag valt att visa är genom Adsense och det är enbart reklamen på sidan av bloggen.
Inte Slumpmässigt Valda Ord.

Det måste vara något annat som spökar.

Unless...
Okej, "Anonym" kan ha en smula rätt.
Jag registrerade min blogg på Bubbleroom.se.
Där valde jag att länka till deras sida och förhoppningsvis tjäna ett öre.
Är det därför månne?

För isåfall får länkarna hänga kvar ett tag tills jag vet om jag blir rik eller inte.


2 kommentarer:

Ekfan sa...

Haha, okej, ja där ser man. Det är väl bara att gilla läget o hoppas på att du blir miljonär. :) Då ska du fan belöna mig som har stått ut med länkarna... Haha!!

Anonym sa...

det är därför.. dina egna länkningar är dom med ett streck under, bubblerooms har två streck under..