söndag 3 januari 2010

Jag löste det själv

Det blev middag på Broken dreams i Borlänge följt av intensivt soffläge hemma.
Vi fick förfrågan att partaja, men med tanke på det dödliga viruset som intagit mitt system valde jag att stanna hemma.
Istället för att gå ut och dricka öl med polarna fick T istället det stora nöjet att se ett sammandrag från Globen Horse show på Tv med mig.
Han var inte jättenöjd, men jag gottgör honom nu med att se på när han spelar Assassins creed.
Intressenivån ligger ungefär på samma höjd som hans intresse för hästar i globen...
Inte överdrivet högt alltså.


Pga min massiva förkylning blir jag nog tvungen att sjukskriva mig från min första dag på jobbet, efter julledigheten, på måndag.
Det känns sådär, men de här förkylningsbacillerna hoppar runt som rabiessmittade loppor bland folk och jag vill inte smitta min arbetsplats.

Efter min två veckor långa ofrivilliga (och då obetalda) ledighet kommer en karensdag svida ordentligt i plånboken nästa lön.
Så ni som känner att ni har ett överflöd på kontot får gärna göra en lite överföring till mig runt den 25:e.
(Maila för kontonummer)


Nu ska jag fortsätta titta på när Ezio klättrar på omöjliga ställen och dödar folk.
Woho!

Inga kommentarer: