lördag 16 januari 2010

Fredagens Tema

Fredagens tema gick i humorns tecken.
Och som alla vet är humor något väldigt relativt, men vi gillar sånt här.


Detta gick varmt hela förfesten och det slutade med att alla, alla, på festen hade denna melodi som ringsignal.
På den här sidan finns detta underbara i en oändlig version.
Den rullar på som om det inte fanns något slut.
Först är det roligt, sen driver det en till vansinne, sen blir det roligt igen.
Om man har humor dvs...

Annat som gick varmt igår var detta



och del 2...



och trean...


(2:an är LÄTT bäst)

Ni behöver inte tacka mig för att jag delat med mig av min fantastiska humor, det känns bara bra att få sprida glädje och skratt i världen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Bra humor håller jag ju med om att du har iaf! Sjukt bra klipp :)
//Jonas