söndag 10 januari 2010

Helgen

 Jag ber om ursäkt för den skitusla uppdateringen i helgen.

Kortfattat gick den ungefär såhär:
Fredagen spenderades med goda vänner + ett antal flaskor alkohol.
Trevligt först. Mindre trevligt sen.

Lördagen innehöll en tripp till Sala för att hämta Bella. At last!
Två veckor av saknande är nu över (iaf till på torsdag, då åker hon igen..)
Efter det åkte vi direkt ut till svärisar i Enviken där det bjöds på tacos och julklappar till de små.
Jag och T avslutade kvällen med dinosauriefilm 2 och dinosauriefilm 3 (Jurassic park).

Idag har T varit på det obligatoriska varannansöndagbadhusbesöket med Isabelle, idag fick även "kusin" Maja hänga på.
När jag vaknat till liv efter förmiddagens koma åkte jag med T och köpte ett par fantastiskt välbehövda termobyxor.

Meningen var ju som vanligt att jag skulle jobba inatt, men min chef ringde mig och undrade fall jag kunde komma ett par timmar på kvällen istället - självklart med betalt för mina obligatoriska timmar.
Check! sa jag.
Så nu sitter jag på jobbet och är inne på timme två av fyra. Känns helt okej.


Roligare update än såhär blir det inte.

Tills nästa gång, adjöss!


Inga kommentarer: