tisdag 26 januari 2010

Skit

Ni som följt mig och mina eskapader vet att jag beställde ett par väldigt efterlängtade skor för ungefär en månad sen.

Jag har inte hört ett pip från postordersidan (vill inte nämna några namn, men VIVISTYLE.SE) även fast jag för ca en vecka sedan skickade ett mail med undan var mina kära skor var någonstans.
Tills nu.
I morse öppnar jag mailboxen och ser ett mail från sidan som, deprimerande nog, är döpt till "Återbetalning!".
Suck...

Det stod att storleken jag beställt (37) var helt slut (jävligt intressant att de inte kunnat meddela det tidigare...) men att de hade ett par i strl 38 om jag ville ha. Annars skulle jag maila kontonummer och bank så skulle föra över mina pengar så fort de hade möjlighet.
Vad fint av dem.

Jag har storlek 36 egentligen, men ibland 37.. så jag chansar på att 38:a inte är som pippiskor på mina fötter och tar hem dem ändå.
Förhoppningsvis kan jag få en smidig retur efter allt jävla strul om de inte passar...

Det är sååå trist.
Vilken skitstart på morgonen....

Inga kommentarer: