söndag 7 december 2008

Att börja med en inledning är bra, för då vet folk i alla fall att man har börjat.

..och det har ju jag gjort nu. Börjat alltså. Det här med att blogga var faktiskt ändå nåt jag inte trodde jag nånsin skulle ge mej in på. Men så ligger jag ju här nu iaf, med datan framför mej i sängen och bortdomnade armbågar.. Så, det är nu jag ska börja skriva om mitt liv. "Vad som händer och vad som sker" (som min gamla svenskalärare Helmut brukade säga).

..jag tror den fantastiska resan får ha sin begynnelse i morgon dock, jag har trots allt en lång dag stundandes i morgon; barnavlämning på skola, fixa luciaoutfit till Isabelles luciatåg, julklappsshopping med mamman, eventuell korrigering av en hårklippning jag inte vart fullt nöjd med, och alla överasskningsmoment som alltid kommer när man tycker att man planerat dagen in i minsta detalj.

..så på återseende kära församling, i morgon börjar jag!

Inga kommentarer: