torsdag 11 december 2008

På bättringsvägen

I morse när Tommy kom hem från jobbet klockan 6 var jag helt död. Hade hög feber och ont överallt. Skitförbannad eftersom jag trodde jag höll på att bli bättre. Men när jag vaknade igen 5 timmar senare mådde jag förvånansvärt bra, det var väl bara ett sista slag från bacillerna innan de gav upp.

Så nu när jag är nästintill friskförklarad (av mej själv) kan jag belöna mej med en shoppingrunda idag!
När min fina Tommy vaknar (dvs när tristessen blir för stor och jag väcker honom..) ska vi in till Borlänge och kupolen för att handla julklappar till hans systers söta små Maja och Tova och lämna in min data på reparation (typ) på en 3-butik (tydligen har jag installerat ett program på datan som mitt mobila bredband inte gillar..alls, och enda sättet att fixa det var att använda sig av en 3-telefon, vilket jag inte har).

Ikväll har Isabelle lucia på sin skola också. Jag känner mej hemsk som inte är där. Har aldrig missat nåt av hennes projekt på dagis o skola. Men hennes pappa ska filma allt och Bellas mormor ska vara där. Bättre än inget.

Inga kommentarer: