torsdag 18 december 2008

Äntligen klar!



Idag handlade jag sista julklappen, så nu behöver jag bara vänta in de som är beställda på internet och sen får jag slå in dem!


Jag är väldigt nöjd med årets skörd av juklappar och jag tror jag jobbade tillräckligt förra månaden för att faktiskt kunna betala alla också, känns bra.




Nu är det två dagars jobb kvar sen är det helg! En helt ledig helg hemma i Södertälje.. det är väldigt länge sedan det hände sist. På lördag ska jag träffa mina söta vänner Anna och Johanna på lite drinkmys och skvaller, var alltför länge sedan igen nu så jag ser verkligen fram emot det.


Jag ska hinna med att klä granen och göra julskinkan i helgen också, så den lediga helgen kom väldigt lämpligt.


Idag får Isabelle inviga sina nya skridskor med hennes skolklass, hon har inte pratat om något annat i två dagar nu. Hon ska sova hos sin pappa inatt eftersom jag jobbar kväll så jag får ringa sen och se hur det gick för henne.


Stolt ägare till nya skridskor

Inga kommentarer: