måndag 8 december 2008

Väldigt snurrig men väldigt nöjd

Det är precis vad jag är nu ikväll. Jag mår som en påse skridskor fortfarande men jag är så nöjd med dagen!

Idag har jag snurrat runt i (och utanför) hela Södertälje tillsammans med mamma (som förövrigt är den bästa i världen). Vi har handlat klart nästan alla julklappar, ätit lunch, fixat luciaoutfit till Bella och så har jag klippt mej igen! Jag blev nöjd sist, och jag blev nöjd nu. Nöjd verkar vara en återkommande känsla idag.

Jag pratade med Tommy nyss (min fina pojkvän, som bor i Falun...vilket betyder att det är exakt 231 km mellan oss större delen av tiden. Ja, det suger)
I allafall, vi pratade om våran stundande ettårsdag den 14 januari och ni vet hur tjejer ibland kan tyckas tro att killar skulle va tankeläsare (jag tror det ganska ofta..) och idag var han det!
Jag har lääänge gått omkring och tänkt att de skulle va mysigt om han tog tag i hela prylen, att fixa vad vi ska göra då och så och göra det till en liten överasskning. Men det kan man ju inte begära.. Och det behövde jag inte heller för det föreslog han alldeles själv! (Nöjd!)

I morgon ska jag jobba eftermiddag, 15-22 så jag ska ta en lång välförtjänt sovmorgon och hoppas på att lite vila kan bota min förödande förkylning. Måste ju va frisk tills jag ska till Faluland på onsdag!

Inga kommentarer: