måndag 15 december 2008

Tillbaka till vardagen..

Suck.. det är det bästa ordet för att sammanfatta min känslor för måndag och tillbaka i tälje. Den ljusglimt som ändå gör det så värt det är ju såklart min Bella.

Idag hade vi lite jullunch på jobbet, alla assistenterna och hon jag jobbar hos. Därför blev jag sen hem och min underbara mamma kom till undsättning och hämtade Isabelle från skolan, sen åkte vi och köpte skridskor till Bella så hon kan åka tillsammans med sina klasskamrater på torsdag, hon blev så glad. Underbart!

Jag saknar min fina pojkvän så mycket nu, de första dagarna efter att vi åkt ifrån varandra är alltid jobbigast... Men han är värd all väntan såklart.

Nu är det nedräkning till Julafton. Jag Älskar julen! det är min absoluta favorithögtid (med midsommar som stark tvåa, ..sommmar liksom.) Jag blir barn på nytt varje jul och jag älskar att stressa för att hinna med allt som ska göras, är jag onormal då? Det hör ju liksom till.

Nu ska jag se klart på en obehaglig dokumentär om småväxta barn, man får sig en tanekställare när man ser sånt. Borde inte klaga så mycket egentligen..

Inga kommentarer: