söndag 21 december 2008

Julskinksbak, Julgransklädning, sjuk Isabelle...och så lite bakfylla på det..

..så kommer min söndag se ut.

Min igår var så fantastiskt kul! På alla sätt.
Johanna, Anna och jag är en förbannat bra kombo. Vi startade ut hemme hos Johanna med drinkar och skvaller, sen vidare ner på stan och träffade en massa annat folk.
Johannas snälle sambo kom sedan och körde hem oss alla, det var riktigt skönt.

Jag tror dock inte jag var en så rolig flickvän igår. Jag skulle ha pratat mer med Tommy som jobbade hela natten, och sen när jag väl kom hem och pratade med han i telefonen var jag full, trött och hade en jävulsk hicka.. Hun, om du läser det här, Förlåt! jag älskar dej. Och även fast jag inte pratade så mycket Med dig, så pratade jag iaf massor Om dig.

Mamma ringde med dåliga nyheter i morse, Isabelle blev magsjuk under natten. Stackars lilla underbara. Hon klagade på magont igår men jag trodde det mest var lite skådespeleri, jag skäms nu. Det är så svårt att veta ibland.
Mamma och pappa är på väg in med henne nu iaf, och med min julgran pappa har köpt så Isabelle och jag ska klä den ikväll när hon mår lite bättre.

I morgon blir det VAB och jag ska passa på att mysa så mycket som möjligt med Bella innan hon åker till sin pappa ett par dagar innan julafton. 3 dagar kvar!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Men what the fuck!!

Din blogg är ju klockren!!

Skrattat högt för mig själv när jag läser vissa inlägg!

:)