måndag 22 december 2008

Klar!

Nu har jag hämtat de sista julklapparna som kom med postorder (man måste ju hänga med i utvecklingen..) så nu ligger de på köksbordet och väntar på inslagning.

Bella och jag var på stan idag, i rusket! ..vilket julväder..man vill ju bara gråta. Men det gör man inte för snö eller icke så är det ändå julafton i övermorgon!
Jag längtar ihjäl mig.

Isabelle åkte till sin pappa ikväll så jag ska passa på att slå in alla hennes julklappar sen, hon har vart fantastiskt nyfiken! Jag tror hon kommer bli mer än nöjd med årets skörd.

I morgon väntar jobb, suck. Fast inte så himla suck egentligen för det är bara 2,5 timmar och det är dubbel tillsammans med assistent Kerstin och hon är grym! :)
Sen ska det bli mysigt att få träffa Inga innan jul också.

Efter jobbet i morgon ska jag träffa Maria, vi har varit vänner sålänge jag kan minnas. Hennes hus låg tvärsöver gatan från där mina föräldrar bodde så vi har vart ler och långhalm i väldigt många år.
Eftersom vi inte är grannar längre och kan hålla vid traditionen springa-över-med-julklapp-på-julaftonskvällen vid liv så får vi ses dagen före istället. Det näst bästa.

Nu, julskinksmacka!

Inga kommentarer: