tisdag 9 december 2008

S-J-U-K

Ja så va det då ett faktum. Jag Är verkligen sjuk.. Vaknade i morse med feber och det kändes som jag gurglat syra hela natten. Aj.
Skulle ju jobbat idag men jag ringde chefen o sa "no can do amigo!" Nej, det sa jag ju inte. Jag beklagade mej ett tag (det är viktigt för mej att få sympati när jag är sjuk..) och sa att jag inte kunde jobba. Hon sa Ok och så var det med det.

Tog en alvedon och kunde sen äta lite frukost framför top model på tvn.

Somnade om och vaknade av att Isabelles pappa ringer och säger att hon också är sjuk. Typiskt.
Hatar när vi är sjuka samtidigt, jag vill ju ta hand om henne själv.. Men nu skulle han åka från jobbet och hämta hem henne så jag får ringa och kolla läget senare.

Och så ska ju jag till Falun i morgon.. jag ska ju såklart åka, även fast livet håller på att rinna ur mig (har jag sagt att jag har en tendens att va lite överdramatisk?), annars får jag inte träffa Tommy förän på juldagen. Det blir nog bra det här.

Nu, Sova.

Inga kommentarer: