lördag 13 december 2008

dagen efter..

..fredag kommer lördag! =)

Och här sitter jag i tommys morgonrock och dricker varm oboy (livets dryck!!) och väntar på att han ska vakna (jag har en väldigt trött pojkvän..) så vi hinner umgås i ett par minuter innan han ska spela match, repa och sen åka o rigga upp där de ska ha spelning ikväll (Red devils i falun).

Jag ska ner på stan en sväng idag igen. Jag va nere igår (tommy har nyligen flyttat ner på stan och nu bor han granne med Gina tricot, Livsfarligt!) och handlade för mer pengar än jag hade råd med (bokstavligen, jag fick ringa mamma om lite hjälp..)
Igår frågade de om jag ville ha ett sån "klippkort" där, dum som jag va sa jag nej, jag handlar något där varje gång jag är i Falun..så det hade ju vart en så bra idé!

Nu ska jag gå o göra grannarna en tjänst och väcka tommy som snarkar så taket håller på att flyga av..

Inga kommentarer: