måndag 28 december 2009

Alltid en hit!

Det är nu bevisat att man kan ha kräftskiva mitt i vinter och det är Ändå en hit.
Ostarna och kexen smakar precis lika gott fast det är 10 minus ute.
Vitlöksbrödet är alltid en fröjd för smaklökarna - trots en meter höga snödrivor.
Kräftorna, ja dessa underbara kräftor. Behöver jag ens?

Jag skulle kunna ha kräftskiva idag igen.Och i morgon.
Och varje dag resten av livet, lätt!


Idag har jag finurlat lite på en potentiell nyårsoutfit.
Jag tänkte glittra till det lite med en glitter-eyeliner...
Det är så inte jag, men det ändå nyår.

Det enda som egentligen saknas just nu är aktiviteter.
Det känns som det är en ganska bra grej att ha bokat något att göra också liksom...
Så jag inte sitter här framför tv´n i min glitter-eyeliner på nyårsnatten.

T´s syster Kiki har fått ta över party planning-ansvaret.
Jag fick panik efter tio minuters Nyårssupé-googlande.

Så, Kiki, it´s all on you! ;)

Inga kommentarer: