torsdag 17 december 2009

Jag hatar folk

Förra året hade vi nästan ingen snö alls.
Det kom några flingor på Julafton, men utöver det var det bara grått och blött ute.
Var det kul?
Jag vill minnas att det var ett jävla gnäll på er då iaf.

Nu när det snöat i tre dagar, det är ett par perfekta minusgrader ute och det är nästan bombsäkert att snön ligger kvar under hela Julhelgen, så gnäller ni ändå?

Ja, det är kallt. Klä på er.
Ja det är halt på vägarna. Kör försiktigt.
Ja, komunaltrafiken strular ibland. Var ute i god tid, ta en tidigare buss.


Jag är glad att barnen fått snö lagom till Jullovet.
Isabelle är överlycklig!

Ni är mesiga.

2 kommentarer:

Emelieeeee sa...

Jag håller med dig så mycket! Hade inte kunnat sagt det bättre själv. Tänk att folk aaaaalltid ska ha något att gnälla på. Jag HATAR kyla, men hellre snö o kyla än bara kyla. Jupp. Ses vi imorgon?! :)

Anonym sa...

håller med!