söndag 20 december 2009

Tristess blev till fest

Jag hade tråkigt i ungefär en halvtimme efter att jag skrev sista inlägget igår.
Sen planerades det partaj och kvällen spenderades med finfina vänner hos Jakob, bugg på Mariennes och vidare till pizza/sportfrågetävlingsefterfest hos Jakob.

En helt perfekt kväll undantaget att T inte var där.
Men ikväll kommer han hem och vi får iallafall två timmar tillsammans innan han ska iväg och jobba.
Bättre än inget säger den positiva.

För lite och blä säger jag. =/

Jag skulle ju också jobbat natt inatt egentligen, men min "chef" ringde i förmiddags och sa att jag inte behövde komma in.
Så jag får ledigt - med betalt! Det är den allra bästa typen av ledigt tycker jag.

Nu ska jag sätta tänderna i en portion Jansons frestelse och mysa framför julkalendern med Isabelle.

Inga kommentarer: