måndag 7 december 2009

Koma

Jag bloggade inget igår.
Men jag kan lite kort beskriva hur dagen såg ut;
Först sov jag.
Sedan åt jag.
Efter det åkte jag till jobbet.

Nu har jag precis vaknat efter 4 timmars o.t.r.o.l.i.g.t välbehövd sömn.
De här nattpassen är skitjobbiga!

Jag kan också meddela att jag fått tillbaka min soulmate (lap top).
Dock inte ett uns friskare än när den for. Tydligen fanns det inget han kunde göra utan jag blir tvungen att skicka iväg den till en HP-återförsäljare på lagning.
Datorkillen sa att det inte "är så dyrt".
Han är säkert miljonär.
Självklart kommer det vara dyrt! Plus att jag kommer att få vara ifrån min dator ytterligare Gud-vet-hur-länge.
Sucks!

Så, jag har kollat ut en ersättare!













Jag är ganska säker på att min bindningstid hos 3 har gått ut, då borde det ju inte vara några problem att dra hem den här lilla sötnosen + bredband för 400 kr i månaden. Eller?

Oavsett så har jag inte fått klartecken från T ännu.
Han är skeptisk. Mumlade något om "pengar".
Jag fattade ingenting...
Växer inte pengar på träd?


Inga kommentarer: