torsdag 31 december 2009

Mot hufvudstaden

Yes, 6 mil kvar till destinationen.
Nu är det dags att fira slutet på fantastiska år 2009.

Det har hänt en hel del detta år och det största är ju såklart bytet från Slöddertälje till fantastiska Falun.
(Jo, jag får säga Slöddertälje fast jag saknar det ibland..)

Planerna för kvällen är middag (jag hörde något om hummer till middag) och sällisspel hos Kikis vän i Stockholm.
Sen går vi nog ut på något av ställena som Inte är proppfullt och tar en drink eller två.
Trots det massiva, och antagligen livshotande, förkylningsviruset som intagit min kropp är jag jävligt pepp.
Jag är säker på att lite alkohol kan utrota de värsta symptomen.

Natten spenderas på Elite hotell Arcadia som Kikis vän Ida så vänligt fixat billigt till oss.
700 spänn för ett dubelrum på ett 4-stjärnigt hotell (inkl. frulle) känns helt okej!

Så mina vänner, jag hoppas ni alla får en underbar avslutning på 2009 och en lika underbar start på 2010!

Gott nytt!

Inga kommentarer: