onsdag 2 december 2009

t.r.ö.t.t.

=
Trasig
Risig
Överkänslig
Tom
Tråkig

Allså, jag har aldrig varit en direkt sjusovare.
Iallafall inte en sån som kan sova hela dagen.
Även när jag varit festat eller "nattsuddat" har jag förbannat svårt att ens komma förbi elva.

Men nu är det helt tvärtom. Jag skulle kunna sova dygnet runt om jag fick!
När jag gick upp idag, klockan ett, fick jag släpa mig själv ur sängen.
Hade det inte varit för att Bella slutade halv två från skolan så hade jag sovit hela dagen. (Jag börjar inte förän halv fem idag).

Det är inte normalt!

Och hypokondriker som jag är så har jag ju såklart självdiagnostiserat mig ett antal gånger och kommit fram till en massa hemskheter.
Jag hoppas dock det bara är en vanlig vinterdepression.

Jag trode aldrig jag skulle säga såhär, men håll tummarna för att jag är deprimerad!

1 kommentar:

Kiki sa...

Ingen har ju sett solen på ett tag så det kan ju va en kraftig orsak. Och deprimerad skulle jag nog inte vilja kalla dej efter att ha sett dig i helgen! :)
Kram