fredag 11 december 2009

I Love It!

Fullkomligt och fullständigt.

Min dator är det snyggaste som finns. Den är lätt, den är smidig, den är snabb...den är rosa!
Och bäst av allt, allt fungerar precis som det ska.

Igår bestod halva tiden av mitt arbetspass av att bekanta mig med min nya (rosa) lap.
Den andra halvan bestod av en liten julkonsert på bibliotket.

Klassisk musik är inte min starka sida, men jag måste erkänna att lite mysigt var det när de började spela melodin från Tomteverkstaden.
Är det julafton snart??

Ikväll är det Idolfinal. Det är obligatoriskt för alla.
Min vän Antti kanske förgyller tillvaron med en visit och då slinker det nog ner en öl eller fler också!

Nu ska jag fortsätta med ni vet vad....
(Jag har iaf slitit mig i fem minuter för att skriva det här inlägget!)

Inga kommentarer: