söndag 13 december 2009

Tillbaka till verkligeheten

Efter en kanonbra helg på alla vis är jag nu tillbaka i vita soffan på jobbet.
(Den är så vit så jag knappt vågar andas i den)

Igår var min kusin John på besök och efter X antal filmer och alltför mycket mat och godis, somnade jag tillslut i soffan.
Mätt och väldigt belåten.

Vi såg bland annat Evolution, som gick på tvåan igårkväll.
Jag hade inte sett den förut och hade ganska låga förväntningar.
Men den var klockren!
Så otroligt rolig och riktigt bra om man kan ta allt med ett par nypor salt..¨
Se den!

Vi såg också 2012, som jag velat se jättelänge.
Den var säkert bra, men jag var trött när vi såg den och när jag är trött blir jag paranoid.
Så jag spenderade större delen av filmen med att planera ut hur vi ska ta oss till de där ´"arkarna" när detta inträffar på riktigt.
(Samma sak som jag planerade ut hur jag ska lyckas fly undan zombies när jag såg 28 veckor senare. Man vet aldrig!)


Men trots paranoia och en kraftog överdos av koffeintabletter hade vi alla tre riktigt roligt.

Men John; nästa gång kör du fan inte hem klockan 6 på morgonen! =)


Inga kommentarer: