söndag 27 december 2009

Kräftskiva

Ikväll ska jag och T ha kräftskiva.
Vi har köpt en massa goda ostar, kex och vindruvor.
Och kräftor såklart.

"Man kan väl inte ha kräftskiva i Juletider?!"

Jo, det kan man.
Vi kan.


Vi har pratat lite om vad vi ska göra på nyårsafton också.
Nästan alla vi känner åker bort över nyår så vi har varit lite veliga i vad vi ska hitta på.
Men nu ser det ut som nyårsafton kanske spenderas med T´s syster + sällis på en finfin restaurang.
Gärna i långtbortistan och med bokat hotellrum, men det är inget tvång.

Jag har aldrig varit ute på finrestaurang på nyårsafton, det är lite vuxet sådär eller hur?

Jag ska se över våra options. Håll tummarna för att vi inte är för sent ute!

2 kommentarer:

Kiki sa...

Jag kollar alla alternativ så jag slår en pling från jobbet i morgon!Kram

Emelie sa...

Hade ni en mysig kräftskiva?! :) Jag har lite kräftstjärtar i kylen, man kanske skulle ta sig en mini-kräftskiva.. Hehe :)