fredag 4 december 2009

Blöd

Jag snubblade över den här.
Den är så fin.
Och så OSS.

Jag har hittat en kille som kallar mig vacker istället för het,
som ringer upp när jag lägger på, för att han vet att jag mår dåligt.
Som struntar i alla andra tjejer han kan få, fast de är tusen gånger vackrare än mig, för att han vet att han har det finaste i världen.
Jag har hittat han som ligger vaken för att se mig sova, och som sakta nuddar min mage med sina fingertoppar för att jag ska fortsätta drömma fina drömmar.
Jag har verkligen hittat han som vill visa för världen att jag är speciell.
Han som hela tiden påminner mig om hur mycket jag betyder för honom och som berättar att utan mig skulle han bli helt tom.
Jag har hittat han som tar med mig när han träffar sina kompisar, kramar min hand hårt och säger :
”Det är henne jag älskar ”... 




Inga kommentarer: