lördag 22 januari 2011

As we speak

Jag sitter nu, as we freaking speak, och finurlar med bilder både från La romantica-helgen och dagens äventyr i stallet.
Jag hade både mamman och Bellan med mig ut idag och det var rikitgt roligt.
Bella red både minsta Pluto och största Tom. Och min mamma vågade sig upp på min stora fina bamsehäst också!
Jag fick ta ett par varv på en av tjejernas häst Kerri, riktigt rolig variation. Det var en halv häst i jämförelse med Tom.
En lugn skritt-tur har ju inge dött av... ;)

Nu är vi alla tre halvt döda efter en lång härlig stalldag (Jenny, om du lyckats hitta min blogg nu, TACK för en jättetoppen dag!) och en god middag.
Jag ska ha seriöst soffhäng en stund innan jag åter beger mig in i köket för att baka lite av mormors god bröd Stomp.

Jag gissar att jag somnar ganska snart efter brödet är klart...


Nu pics!!



Inga kommentarer: