måndag 31 januari 2011

Morgonstund har suddig Bella i.. mund?

Jag har lite ångest över att jag är så värdelös på att slänga upp bilder här. Men jag har inte tillräckligt med ångest för att anstränga mig mer än såhär just nu.
Så här ser det ut hos oss just nu. Bella har suttit en halvtimme med en skiva lingongrova (hon är helt otrolig på att äta långsamt den ungen...) och tittat på Bolibompa samtidigt.
Den här veckan jobbar T dagpass... Vilket betyder att min stackars fladdermus måste släpa sig upp runt 5-snåret på morgonen och befinna sig på jobbet till klockan 6.
Dessutom får han inte använda (missbruka) snooze-funktionen på alarmet eftersom jag gärna vill somna om och ringer klockan femton gånger på mogonen är det ganska kört...

T´s dagvecka infaller var nionde vecka och detta betyder också att stackars B måste straska hela vägen till skolan på mornarna dessa veckor. Det är inte kul i all snö, men det är vad hon måste göra.
Hon gillar det inte och jag gillar det inte.
Så fort den här sabla snön försvinner kan hon iaf cykla. Vi längtar efter våren båda två. Men mest hon. Cykla är livsfarligt.



Inga kommentarer: