torsdag 20 januari 2011

Jaha har jag en blogg?

Hej, jag heter Marie. Jag brukade blogga på den här sidan för väldigt länge sedan.
Men under de fyra dagar som gått sedan vi sågs sist, har jag sysselsatt mig med värdsliga saker såsom plugga, barnaskötsel, plugg, pojkvänskötsel, plugg och så kom min söta mamma på besök i tisdags. Utöver det har jag mest pluggat.

Sedan slog det mig idag att det var någonting jag hade glömt. Någonting livsviktigt!
Så, here I am.
Jag är inte bara här, jag är även en big fat lögnare som lovade er bilder från min och T´s romantiska weekend. Jag är inte så bra på det där med löften...
Så, jag LOVAR att slänga upp bilderna. ASAP!

Idag ska jag äntigen ut till stallet igen, efter ännu en tids frånvaro.
Det har blivit mycket "En tids frånvaro" på sista tiden... Jag mår uppriktigt dåligt av att inte få mina dagar med Tom. Han är (hela stället är) min oas. Min psykolog. Mitt ställe att andas.
Vad säger det om mitt liv nu när jag inte ens har tid att andas...
Det är så sjukt mycket runt mig nu och jag skulle verkligen behöva träffa honom oftare.
Verkligen.
Stora underbara Tom.
Men idag får jag!


See ya!




1 kommentar:

Anonym sa...

Gört.