fredag 14 januari 2011

Love

Today is the day!

Idag firar jag och min T 3 år tillsammans.
Alltså, jag vet att det brukar vara något negativt att säga såhär, men det känns som mycket längre än tre år.
Men jag menar det på ett väldigt positivt sätt.
Vi har gått igenom så mycket, gott och ont, på den här tiden så det borde inte rymmas på bara tre år.

Vi ska åka (via s-tälje och lämna B hos sin far) till Stockholm och bo på hotell två freaking nätter. I love it! Hotell är (vanligvis) rena, fräscha och så bäddar de sängen och byter handdukar varje dag! Paradis.
På lördag ska vi på Historiska museet (heter det väl), jag har inte varit där sen jag gick i skolan så det ska bli spännande.
Det blir bara han och jag hela helgen. Precis som det ska vara.

Datorn hänger med, men jag anar att bloggen kan bli lidande.
Så vi hörs efter helgen.




Inga kommentarer: