lördag 29 januari 2011

Körv´n

Idag är det slapplördag hemma hos oss.
Vi tog en kort runda och en snabbfika på stan i förmiddags, mest eftersom jag behövde komma ut i luften efter flera dagar instängd i min lägenhet.

Nu har vi precis avverkat dagens första film ("F" hette den, och jag höjer ett varningens finger till er som tänkt se den - Don´t!. Den är värdelös) och T är på jakt efter korv, bröd och bostongurka som ska få bli dagens middag.
Korv med bröd ska inte underskattas.

Sen väntar några fler, förhoppningsvis inte lika värdelösa, filmer, en påse ostbollar, 2 lite coca cola, en bytta marängsviss, en bytta daimglass och diverse andra magknipsframkallande godsaker.

Och Det, mina vänner, är vad som kallas slapplördag!





1 kommentar:

Johanna sa...

I looove körv me brö! Tyvärr gör inte min andra hälft det. Så jag smygäter det ibland! ;)