torsdag 27 januari 2011

Celebration

Jag ska fira min usla uppdatering på bloggen genom att klaga på Halebops v-är-d-e-l-ö-s-a reklamer.
De har gjort EN bra reklam och det är den där asballa ungen med trumman. Han är skön.
Men utöver det?!
Den sista nu exempelvis, bruden som sitter och sjunger (jag antar att det är vad hon gör).
Det är SÅ dåligt så jag vill spy.
Det kanske är hela meningen med deras reklamer...
Inte att man ska vilja spy, utan att de ska vara dåliga. Omöjliga att förstå.
För jag har ju faktiskt lagt Halebop på minnet tack vare deras vidriga reklamfilmer...

Bra jobbat Halebop.


I övrigt kan jag meddela att jag ligger på dödens kant.
Igår la jag mig direkt när Bella somnat vid åtta, gick upp med henne vid 6 i morse för att sedan totaldäcka igen när hon åkt till skolan.
Och jag är ingen "somna om-are".
Hela kroppen gör ont och jag har helt tryckt bort all ångest för att jag inte får något skolarbete gjort. Herregud, min hjärna är ju trasig!

Idag ska jag knapra alvedon och äta skogaholmsmackor och bara tycka synd om mig själv.
Sedan ska jag samla mina sista krafter ikväll och baka med Bella.
Hennes dumma mamma har varit allt annat än social den senaste veckan och det är dags för lite kvalitétstid.
Hon röstar för kladdis och jag röstar för muffins.
Så jag tror vi ska göra chokladbollar.




Så, här har ni Baba









1 kommentar:

Lilith sa...

Halebops irriterande reklamer var faktiskt en stor anledning att jag bytte från dem till Comviq för många år sen