onsdag 12 januari 2011

Trött på rött

Vad tog det?
3 månader?

Nu är jag iallafall trött på min snygga röda hårfärg. Jag visste att dagen skulle komma.
Men jag visste inte att jag skulle stå på affären helt nollställd och välja mellan potentiella hårfärger.
Nu sitter jag med någon form av brun-mahognynyans i skallen och känner bara att vadsomhelst är bra. Jag behöver en förändring. Något nytt.


Idag har jag min andra mattelektion!
Jag är både pepp och nervös. Sist var tillräckligt svårt och jag är spänd på vad vi ska gå igenom idag.
Jag är väldigt tacksam över att skolan ligger såpass när att jag tar mig dit med buss på tio minuter, inget byte eller krångel.
När all den här förbannade snön försvinner blir det ännu bättre, då kan jag cykla igen.

Nu ska jag skölja håret och sedan stoppa näsan i datorkunskaps-boken!





1 kommentar:

Anonym sa...

För dig spelar det väl ingen roll vad för färg du har. Snyggo!