torsdag 30 september 2010

B- freakin- ored!

Trots alla de tusen sakerna som är på G nu så känner jag mig lik förbannat uttråkad.
Så. Jag gör som jag alltid gör när jag är uttråkad. Ändrar/förnyar något.
Kläderna väller över i min garderob, så det är inget alternativ.
Vad som däremot har hållit sig likadant ganska länge är frillan!

Så, jag har hittat ett nytt mission att bli besatt av;
Operation "Extreme makeover" startar..........Nu!

Jag har hittat en bild...
Och eftersom jag tjyvat den från en sajt så har jag fixat bort eventuella kännetecken och håller tummarna för att det är okej.



Jag är starkt inställd på att inte experimentera hemma, utan att ta hjälp av frisör denna gången.

Så.





1 kommentar:

Kiki sa...

Hahaha så kul det är typ den frillan jag har nu! Hahahahah å vi har inte ens pratat!