onsdag 29 september 2010

Här händer det grejer...

Från och med måndag har jag ett nästan heltidsjobb en månad framöver.
Vilket betyder Big inkomst iallafall en lön.
Allt händer så plötsligt och det kommer på en gång, så jag hann inte riktigt fundera på erbjudandet. Men det är nog lika bra att flyga med i medvinden och gilla läget. Right?

Det är alltid pirrigt att träffa en ny kund (jag är personlig assistent), lära sig varandra och passa i den önskade formen. Men med en öppen och ödmjuk dialog brukar det gå bra.

Men under kommande månad har jag inte längre lyxen vi kallar "Tid". Och saker kommer bli väldigt annorlunda. Jag hatar stressen och jag hoppas mina kära familjemedlemmar har ett vakande öga på Att göra-listan....




2 kommentarer:

ekfan sa...

Mest aktiva bloggaren ever = du! Men det lär bli lite mindre av den varan nu när du har jobb förstår jag.. Men grattis!! Och mest grattis till nya lyan, naaaajs!!! Puss min vän

Kiki sa...

Åhh va glad jag blir för din skull! Det kommer säkert mera framöver.Kram