onsdag 15 september 2010

Shoppingångest

Sådär ja.
X antal kronor fattigare och lika mycket ångest rikare...
Damn. Att jag aldrig lär mig!
Men idag fick Bella en massa prylar också, så min själviska sida är lite pissed. Vilket är bra såklart.
Hon köpte en halvstor bag, som hon kan ha när hon åker till pappa eller mormor och morfar. Perfekt!
Två söta toppar från Kapphal och ett fodral + massa tillbehör till hennes Nintendo DS.

Jag gick loss på en parfym (Laura, från Laura Biagiotti som är helt galet underbar), ett nagellack på Make up store - ett matt mörkmörkrött/brunt, skitsnyggt! och två toppar från Gina och H&M.

Efter det kände vi oss fullshoppade och styrde kosan hemåt.
En dyr, men väldigt mysig dag med Isabelle var det.

Nu har vi ätit förrgår- och gårdagens rester (jag shoppade ju upp matkassan...) och ska hugga in på lite glass med chokladsås nu!
Som pricken över i:et på vår finfina dag.


        Bella med ett av dagens inköp























1 kommentar:

ekfan sa...

Fiiina Bella :) Skönt att lyxa till det ibland, och ni hade ju i alla fall rester att äta så du var ju inte helt ansvarslös :) Hehe! Puss på dä vännen!