lördag 25 september 2010

Lördags

Idag har jag haft sovmorgon.
Otroligt behövligt efter en natt av tankar, ångest och så givetvis den där förbannade katten som har helt tvär dygnsrytm...

De första orsakerna hade dock kunnat förhindrats. Väldigt enkelt.

Idag ska Bella på kalas hos en klasskompis. Jag vill också gå på kalas, men jag tror inte mammor får hänga på....
Min inplanerade promenad, vilket är det enda "att göra" jag har idag, är inställd pga dåligt väder.
Ja, jag har bara dåliga kläder.
Så min dag ser ut att bli väldigt lugn.

Är min sambo smart så tar han tillfället i akt att ta igen lite förlorad middagsplanering och lagar mat, alternativt bjuder ut oss på middag.
Men han är nog inte speciellt pigg idag efter ett dygns bravader med Maserfrakt. Så jag håller hoppet lågt.

That´s all.



Inga kommentarer: