fredag 24 september 2010

Fredag

Okej, först en kort update på lägenhetsfronten.
Bankkvinnan var lämpligt nog ledig idag Och på fredag. Jag tror hon bara jävlas.
Men mäklaren är en underbar man och sa att det inte alls var några problem med att vänta till nästa vecka, när vi förklarade läget för honom.
Så nästa update blir alltså på tisdag.


Idag har jag haft en riktigt mysfika med söta Emma och hennes ännu sötare Ellie.
Alltså, den ungen kommer krossa många hjärtan.
Mitt är ett av dem. Nu måste jag ju också ha en sån!

Ikväll är det girls only här hemma.
T är på firmajippo tills i morgon och jag, Bella och Emelie ska ha film & Idolkväll.
Fredagsmys helt enkelt.
Och jag fick ett plötsligt begär efter kräftor, som nu ligger på upptining i köket.
Har man kräftor, så har man en helkväll. Så enkelt är det.


Mamma Emma och Ellie





Jag och gulleplutt
















Inga kommentarer: