lördag 11 september 2010

You win

Efter diverse hot och påtryckningar har jag nu tagit mitt förnuft till fånga och startar upp det här igen.
Jag är taggad och pepp. For now. Men precis som med mitt humör brukar sådant gå upp och ner så vi får se hur länge det varar.


Alltså, sjukt mycket saker har hänt den senaste tiden. Vissa tas säkert upp här framöver, men vissa saker stannar utanför allmänhetens nyfikenhet. För allas trevnad.

Eftersom både bloggavbrottet och bloggstarten var på ren impuls så måste jag kolla upp när fan det var jag slutade egentligen.
För att kunna ge er rätt uppdatering liksom.
Lite som att ha lagt ifrån sig en halvläst bok i flera månader och sen inte ha en aning om vart man var när man slutade...

Men innan detta ska jag ta med min söta dotter ut på en kraftpromenad (som vi säger på svenska...).
Fast hon fuskar och tar cykeln.

So long!


Inga kommentarer: