söndag 19 september 2010

Men Ååååh!

Alltså.
Det är inte bra för mitt psykiska välmående att åka hem och träffa mina fantastiska vänner så här.
Det måste bli tätare mellan besöken, annars dör jag.

Jag har haft en otroligt välbehövd helg, med människor jag saknat (och saknar!) ihjäl mig efter.

Först hade vi familjemys...












...sedan vännermys.


Vi gjorde en liten bildserie.
Ser ni likheterna?


 
Jag har den enorma turen att ha fått de bästa vännerna man kan ha.
(Jag vet att ni tror att era är bättre, men ni har inte testat mina så...)

Tack för att ni finns!



1 kommentar:

Maria sa...

Hej, menar du verkligen att du var bakis i 2 dagar. Det var rejält! Men antar att du tyckte att det var värt det, eftersom du fick lite kvalitetstid med oss. Tack för de fina orden, vi finns ju alltid kvar trots några mils avstånd! Kramis!