lördag 25 september 2010

Broken Dreams

Det blev middag ute iallafall!
Visserligen på mitt initiativ, but still...

Broken dreams, som ligger i Borlänge, är en sjukt bra reasturang.
Maten är fantastisk.
Vi har dock haft incidenter med otrevliga servitörer och servitriser. Men maten är värd det!

Deras vitlöksbröd, som är med i collaget, är sjukt.
Jag hade kunnat åka dit och äta enbart det. Varje dag.


Ikväll har vi sett Toy story 2, vi laddar upp för att se den nyutkomna 3:an med att plöja de två första.

4 av 5 i min söta lilla familj såg dock inte klart filmen.
Sista halvtimmen sov både katterna, Isabelle och T.
Och där satt jag...ovetandes, kommenterade och skrattade högt, tills jag insåg att jag pratade med mig själv.
Kul.

T har hela tiden försökt övertala mig om att han absolut inte skulle somna tidigt ikväll (jag blev lovad en myskväll eftersom han var borta igår).
Men av en rad liknande situationer har jag lärt mig att det är nog mest sig själv han försöker övertyga.
För han somnar lik förbannat innan åtta ändå.
Det är bara att gilla läget liksom.




Inga kommentarer: