tisdag 28 september 2010

Jag borde, men jag vill inte.

Egentligen borde jag vara ute på min obligatoriska morgonpromenad nu.
Men det är jag inte.
Det är baske mig för kallt ute, och jag har inga kläder som värmer min frusna märg.

Jag hatar det. För jag älskar min promenad.
Jag har tillochmed börjat gilla Jonas och Anton på Morgonrock (Rockklassiker).
Fast så tog det ju ett halvår också...

Jag har både ett underställ och termoleggings på G på Tradera. En shysst fleece på det så kan jag nog snart trotsa vädergudarna.


Idag har jag mitt möte med en studievägledare.
Det är både spänt och ska bli riktigt intressant samtidigt.
(Det spända kommer mycket ifrån att jag inte har en aning om ifall jag hittar till stället ens...)
Förra veckan ringde jag och frågade efter mina gamla betyg från min korta tid i gymnasiet.
Två Godkända och resten.... not so much.
Känns som att lite studier skulle sitta fint nu.

Fast innan dess ska jag plöja rykande färska avsnitt av Greys och Desperate.
Ja, jag vet. Jag gav ett helt inlägg om hur jag bokat upp premiären på TV.
Men det var innan jag insåg möjligheten till fusk!

So there.




1 kommentar:

Kiki sa...

Ååååå jag tänkte oxå vänta meeeeen det blir nog cheat för mig med. Det går ju liksom inte att vänta!!!