fredag 20 mars 2009

Jag har ingen respekt...

...för mig själv.


Jag lovade mig själv, för länge sedan, att aldrig mer sola solarium.

Det är livsfarligt, onödigt och störtlöjligt.


Sen flyttade Tommy ner på stan och självklart ligger det ett solarium 30 sekunder därifrån.
Ett förbannat Bra solarium tyvärr!

Och jag, tjejen utan självdisciplin, gick såklart dit...

"jag skulle ju bara testa en gång..."

Nu har jag fixat sånt där rabattkort o grejer.


Och nu, nyss hemkommen därifrån, sitter jag här med total ångest och kan nästan Se cancern spridas...

Nu till det otroliga; VARFÖR i hela fritjovs namn fortsätter jag sola??

Det är någon form av kroniskt självdestruktivt beteende jag fastnat i?


Jag Vet ju att det är farligt.


Men det är Så skönt!
Så otroligt fantastiskt skönt.

Det är nog därför...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, kan du inte köra på kombon bastu plus brun-utan-sol istället? Så får du både värme och bränna?