torsdag 12 mars 2009

Sex And The City

Behöver jag egentligen säga mer?

Näst efter mina underbara Vänner är det den absolut bästa serien så gått.
Någonsin!

Jag har varit i total sex and the city-koma de senaste veckorna och idag har jag avslutat mitt maraton med att se filmen.
Lika underbar som serien, såklart!

Efter varje avsnitt har jag svävat längre och längre bort från verkligheten och nu tror jag det är dags att sticka hål på min lilla Sex and the city-bubbla och landa på jorden igen.

Note to self; Jag bor inte i NY, jag äger inte ett enda par skor som kostar över 500 spänn och min garderob består av kläder från Hm och Gina tricot Inte Prada och Versace.


Men å andra sidan skulle jag inte byta mitt liv mot alla Versacekläder och Pradaskor i världen.

Jag har världens underbaraste, sötaste dotter och en pojkvän som är mer än jag någonsin vågat drömma om.


Så, Carrie och Mr Big, släng er i väggen!



Inga kommentarer: