fredag 27 mars 2009

Jordens Timme

Ja på lördag är det dags då.

Earth Hour

En timme då vi släcker ner till förmån för vår planet.

Visst klarar vi oss utan musik, tv, lampor etc i En timme? En timme!
Det känns så himla givet.

Jippo eller inte; det är väl ändå helt genomförbart?

Jag reagerade på att folk pratade om att den här timmen kommer vara halvvägs in i Robinson.
Man kan ju inte släcka ner mitt i Robinson!

Nej tvi vale, tänk om ni skulle missa den där sista halvtimmen i ett program om tråkiga människor på en tråkig öde ö!?

Till er kan jag i allafall meddela att programmet kommer i repris klockan 11.30 på söndag.
Håll ut! Jag lovar, det går.


Jag ska se till att roa mina tjejer på bästa möjliga vis under tjejmiddagen jag kommer befinna mig på under lördagskvällen.
Det är ett löfte!


1 kommentar:

Jani sa...

man missar faktiskt en halvtimme av försnacket till fotbolls matchen mellan portugal-sverige hehe