torsdag 19 mars 2009

Torsdagstankar

Antingen börjar jag bli sjuk.
Eller så har jag blivit bakfull på 4 öl.

Jag hoppas innerligt på alternativ nummer 2, det är ju trots allt helg snart!

Igår han jag knappt landa i Faluland förän jag åkte iväg och mötte upp Emma och Emelie för lite öl på Harrys.
Väldigt spontant och oplanerat.
Väldigt trevligt.

Tack flickor!



Det är strålande väder ute idag och egentligen borde jag tagit mig ut för länge sen.

Men istället spenderade jag morgonen städandes Tommys garderob.
Jag kan tala om att där inne sken det Ingen sol!


Jag gillar inte att städa egentligen, men jag Älskar när saker blivit städade.

Som häromsistens på Tommys 25-årsfest.
Det såg ut som helvetet här dagen efter och jag hade kunnat vänta på att Tommy vaknade så jag fick hjälp.
Men då hade det inte blivit samma sak.


Jag får ett rus av det, en kick.

Är jag pedant eller bara onormal?


3 kommentarer:

Johanna sa...

Haha...jag är likadan! Och jag tror att vi är lite onormala faktiskt!! :)

Men de pratar vi inte högt om! ;)

Anonym sa...

Jag älskar att städa, det är heeeelt normalt *ler*

Anonym sa...

Bara onormal ;)