lördag 14 mars 2009

Vuxenpoäng?


Idag är Isabelle på en dagskryssning till Åland med hennes kompis Tindra + mor o far.
Hon åkte härifrån klockan 6 i morse, vilket betydde att vi gick upp kvart över fem.
Kvart över Fem!
05.15!

...jag somnade dock om igen när hon åkt så så farligt var det ju inte...


Jag och Tommy ska öka vår samling vuxenpoäng idag genom ett besök på Naturhistoriska i Stockholm.

Det ska faktiskt bli väldigt kul!

Jag har inte vart där på minst tio år.
Ganska exakt tio år tror jag faktiskt!
Sist var med klassen innan vi slutade 9:an.

Fast då skulle vi till Gröna Lund efteråt och jag var mest i en dimma av förväntan så jag minns inte så mycket.

Vi tänkte titta på nån rymdfilm på Cosmonova också.

Undrar om jag upplever det lika spännande som när jag var där sist.
Fast då var jag 10 år och var tvungen att avbryta i mitten på filmen för att gå på toa.

Ska se till att ha allt sån avklarat innan vi går in den här gången...


Naturhistoriska, here we come...


Inga kommentarer: