torsdag 22 oktober 2009

Barnledig en hel vecka

Jag har inte varit ifrån Bella mer än två nätter på tre månader, i morgon åker hon till mormor och morfar över jullovet och kommer inte hem förän nästa söndag.

Vem ska nu springa omkring och spela apa så jag inte kan låta bli att skratta?
Vem ska vara trotsig och uppnosig?
Vem ska krypa upp i min famn och vara tryggast i hela världen?
Vem ska jag tjata på?

Vem ska vara Isabelle?!

Dumma novemberlov...




Ps. Erbjudanden om aktiviteter och tidsfördriv, såsom middagar, filmkvällar, fester och dylikt välkomnas hjärligt.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jullov??? Det e ju höstlov jue ;)

Kiki sa...

Nog för att jag vet att det är kallare där ni bor men JUL LOV.....?
Jag vet en kille som passar jättebra in som Isabelle-stand in....du bor med honom!!!!!!Kram

Johanna sa...

Då tycker jag att du kommer ner till Tälje en sväng så kan vi svänga några bägare med öl!! ;)

Anonym sa...

för det första så är det inte jullov utan höstlov
och för det andra så har du ju din
hjärte-vän att gosa med
och för det tredje så tycker jag att det ska bli helt underbart att få rå om mitt barnbarn i några dagar....det är faktiskt eran skyldighet att låta henne vara hos oss ibland
DET ÄR HÄRLIGT MED HÖSTLOV.
Puss o Kram från M

Emelie sa...

Fika, fika, fika! Hur jobbar du nästa vecka? Och hur jobbar T? Om vi ska styra upp nåt kanske :)