onsdag 21 oktober 2009

Begär

Jag har kommit in i ett Toast-mode igen...
Det suger.
Alla vet ju att en flottig ost och skik.toast inte är det mest hälsosammaste man kan stoppa i sig.
Men likförbannat så jäkla gott!

Jag kör med osötat bröd med havssalt och kalkonkött istället för skinka.
But still!

Så idag åt jag frukost alá hälsoresan - havregrynsgröt, hårt bröd och juice- bara för att känna att det var Ok att smälla i mig toast till lunch.

Det känns som jag är skitzofren. En del av mig tjatar om skitmat och en del tjatar om nyttigt och mittimellan står jag och försöker göra så alla blir nöjda.

Det går sådär...



Människans bästa vän?


2 kommentarer:

rachelle sa...

HAHA då är vi nog båda schizofrena!! Mat är ju så gott!!


PS. MJ är BÄST!

Lena sa...

Åh, jag är också inne i ett toastmode! Jag vill äta jämtjämtjämt. Men tydligen så får man inte det. Livet är orättvist!