torsdag 15 oktober 2009

Världslångt arbetspass

Eftersom jag var ledig igår (eller, ledig och ledig...) så ska jag ta igen mina förlorade timmar idag.
Jag ska jobba 9-21. Tolv timmar, om jag inte räknat fel.
T o l v timmar!
Det är massvis...

Men jag är pepp. Vi ska till Sågmyra idag och shoppa billiga kläder.
Eller, jag ska iallafall kolla på när de andra shoppar för jag är pank (eller iaf tillräckligt pank för att veta bättre än att shoppa på Lager 157  när jag ska få shoppa med tjejrna på Gina på lördag!)

Så den här dagen kommer nog gå halvsnabbt iallafall.
Eftermiddagarna brukar ju spenderas i soffan framför tvn. Det gillar vi.

I morgon är jag ledig och Maria kommer. Det gillar vi också.

På lördag är det partaj. Det gillar vi mest!


1 kommentar:

Emelie sa...

Just det, du jobbar ju mellan nio och nio idag.. Ändå har jag gått in typ fem gånger för att se en update! Hoho. :) Nu ska jag o Tompa öppna en varsin bärs o äta tacopaj! :) Vi ses på lördag kompis!