lördag 24 oktober 2009

Gårdagen och Dagen

Igårkväll gick vi ner till Mariannes och åt en riktigt trevlig middag med vänner.
Efter det vidare hem till Emelie och Pg för Idol och sällskapsspel.
Vi avrundade kvällen på Pitcher´s med lite god öl och cider (världens godaste päroncider I might add).

Riktigt trevlig kväll.

Nu har T åkt iväg till Borlänge för att titta på trav med sin pappa. Jag ville inte följa med när jag hörde att man satt X antal (för många) meter från pållarna och inte fick varken klappa eller lukta.

Hur kul är det då liksom?!
Det är som att ställa en whiskey framför en alkoholist och bara låta honom känna en svag svag doft, sen dra undan den...
Inte ok alltså!

Vad som däremot Är okej, det är att ca tre decimeter ifrån mig ligger paketavin som ska ta mig till min nya mobiltelefon!
Så det är vad jag kommer roa mig med de närmsta timmarna tills T kommer hem och har myskväll med mig.


Inga kommentarer: