måndag 5 oktober 2009

Nattjobb

Då var det dags igen.

Klockan är ett. Jag har varit på jobbet i två timmar hittills och det går ganska okej.
Jag är trött, trots att jag sov (dock ganska osammanhängande) till två idag.

Men jag har min trogna vän Koffein Recip till hands så jag borde ta mig genom natten.

Jag har hunnit med att se The final destination 4.
Den var, som väntat, crap.

Fast som T sa; Hur många uppföljare är egentligen bra?
Speciellt uppföljare nr 4...

Jag har ett sprillans avsnitt av OTH (One Tree Hill) att njuta mig igenom inatt också.
Men jag tänkte spara det tills tröttheten blir kritisk... Så jag har något intressant att fokusera på.



Nu ska jag se The last resort.
Handling: Fem tjejer har åkt till Mexico för att ha en möhippa. De dricker hårt en kväll och dagen efter bestämmer de sig för att åka på sightseeing ute i öknen. Tjejerna blir rånad och lämnade och de tvingas därför ta skydd i en övergiven resort mitt ute i öknen, utan att veta vad som hänt där tidigare.

Jag vet inte varför jag utsätter mig för dessa dåligt klassiska b-skräckisar...
Det måste vara någon form av självdestruktivt beteende.

1 kommentar:

Kiki sa...

Den här har till och med jag och Bella hoppat över i vår jakt på en bra skräckis. Om man läser vad den handlar om så ser man ju att den suger gris....öhhhhh. Hur tänkte du? :D